Vivamos como galegos!

Hoxe en clase de Galego a profesora púxonos un anuncio que explica bastante ben a personalidade da cultura galega, é dicir, de como son os galegos en realidade. Así que, déixovos o vídeo para que o podades gozar (subtitulado en castelán).

Dedicado aos galegos que coñezo: Janire, Laura, Markihnos, as Tamaras…

9 Responses to “Vivamos como galegos!”


  1. 1 Dolly Miércoles, noviembre 21, 2007 en 18:59

    VIVAMOS COMO GALEGOS!!!

    Qué gran video, madre mía!
    XDDDDDDDDD

  2. 2 markinhos Jueves, noviembre 22, 2007 en 16:25

    Carallo! e moito éste video onde atopaste esta maravilla luis? teño que coñecer a túa profesora de galego pra que me poña videos de éstos! a miña hirmá non está orgullosa de ser galega ( ou eso pareceme a mín)

  3. 3 Aloxi Jueves, noviembre 22, 2007 en 16:54

    Markinhos sabes que estás invitado a vir a galego cando queiras, eu gárdoche un sitio.

  4. 4 Janire Val Viernes, noviembre 23, 2007 en 1:33

    Cantas ganas teño de volver a Galicia! Canto acho de menos aquela terra, a xente e sobre todo os xantares coa familia, a empanada, os pementos, o polbo a feira, os grelos, o queixo. . .!Polo momento, tereime que conformar coa comida inglesa!:(

    Rinme moito co vídeo, penso que explica moi ben a cultura galega e por outro lado non tiña idea que souperas falar galego tan ben!! Alégrome moito!!!

    Bikiños desde Leeds!!!

    P.D. Perdoa polas faltas!!!

  5. 5 Closto Viernes, noviembre 23, 2007 en 12:18

    Pues a mí me parece que como Bilbao no hay nada. Claro que es difícil juzgar sin conocerlo, sobre todo porque está más allá de lo que la imaginación puede alcanzar a concebir.

  6. 6 Lauraespi Sábado, noviembre 24, 2007 en 1:41

    O video está moi ben, a Luis o que máis lle gustou foi a neveira chea de comida..XD
    Markinhos, meu ben, eu non é que non me sinta orgullosa das nosas raices galegas: o que pasa é que non me sinto tan identificada con elas coma ti.

    Un bico Luis!

  7. 7 Aloxi Sábado, noviembre 24, 2007 en 12:42

    Laurita tes razón, o que máis me gustou do vídeo foi a nevera chea, mellor devandito, completamente chea de comida e a frase “onde a comida é unha relixión”, que gran razón que ten.

    Muxus

    PS: Grazas laurita por pasarche de novo polo blog.

  8. 8 tamaragc79 Lunes, noviembre 26, 2007 en 18:51

    Pois que che vou a contar eu se ao meu encántame galicia!!! e cada vez que podo escápome pa alí a gozar desas terras.Xa son moitos anos indo alí e é unha pasada: a súa xente, a paisaxe, a comida, as festas (que fiesteros son os galegos vailles a marcha jaj se collen cada unha…).Asi que aber cando vos pasais por ahi e ímonos de festa todos xuntos.

    Asineiche para que logo non digas jej é que neste artigo non podo faltar jej as miñas veas tamén levan sangue galega.
    Como nolo pasamos nas clases de galego son as mellores que risas nos botamos jaj (ofelia….).

    O video xenial define ben aos galegos pero mellor é estar con eles e comprobalo!!!
    Déixoche poque senón enrólome…pero é que galicia é galicia!
    maña vémonos
    bicossss

  9. 9 Aloxi Lunes, noviembre 26, 2007 en 20:37

    Muchísimas grazas Tamara por pasarche por este blog. Que razón que tes, as clases de galego son as mellores, non as cambiaría por nada. Se é que nos rimos por nada, aínda que ás veces as nosas risas son xustificadas por Ofelia.

    Muxus!!!!


Responder

The Big Bang Theory

Jeremy Brett

Jennifer Morrison

Hugh Laurie

Courtney Cox

Billy Nighy

Alizee

noviembre 2007
L M X J V S D
« Oct   Dic »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Categorías

Blog Stats

  • 3,379,223 personas han visitado este blog

Suscríbete

Add to Technorati Favorites Add to your del.icio.us network

This Blog works with

Blogissimo

counter


